Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 20 березня 2020 р.


          Ідея започаткування блогу з’явилась як відповідь на виклики, які постали переді мною зовсім недавно…

Нещодавно я отримала листа від мого друга-учня Meeks Carter (учень старшої школи Fleming Island High School) з проханням роз’яснити якими є економічні наслідки втрат продовольства та як втрати продовольства впливають на навколишнє середовище. Коли Meeks Carter звернувся до мене вперше з проханням виступити у якості керівника його проєкту, скажу відверто, – я була у захваті: для мене немає вищого визнання, ніж щира зацікавленість моєю працею молодою людиною, враховуючи, що особисто ми не знайомі. Зараз я відчуваю ще й велику відповідальність.
Найпростіше – запропонувати наукові праці за проблематикою дослідження. Почасти, така рекомендація теж буде, але хіба лише в цьому моя місія? Тим більше, певну частину такої літератури Meeks Carter вже опрацював, а питання залишились.
Усвідомивши той факт, що схожі питання можуть виникати і у інших молодих людей, вирішила започаткувати цей блог.
Прошу, звертайтеся з будь-якими питаннями стосовно проблеми подолання голоду – SDG2. Буду рада спілкуванню.   

PS. Дякую Meeks Carter і усім молодим людям, які ставлять важливі запитання і допомагають знаходити нові рішення!

Немає коментарів:

Дописати коментар